Monday, May 21, 2012

ops! mianhaeyo~~ T___T

Assalamualaikum & annyeonghaseyo~!

hai semua! hikhik
hari ni guna Korean language, saje saje :)
mianhaeyo (I'm sorry) sb dah lama x update belog ini. hukhuk *ini terlampau busy dgn eseimen2 dan tido2*

actually, baru2 ni sy dpt tahu ada visitor yg dtg ke belog ini telah plagiarized my novel. so to that person, I hope u will credit my name or at least put my belog link in your belog. awk awk, kesian tau kat sy penat penat perah otak sy ni nak create idea jalan cerita tu tau.. wuuuuu. nak nangis ni.. sy bru ingt nk post novel sy ni kat kumpulan media karangkraf, sb ritu one of my friend yg keje sane dia bace novel sy, n dia agk berminat.. so awk yg copy my novel PLEASE jebal (same ah tu) delete okay? or AT LEAST put credit to me. awk mesti da blaja kan, cmane nk buat research, kene letak reference by whom kalu x dikire awk dah curik hak org tuu.. so in this case, same la, awk da curik hak sy.. my own ideas.. ini kire baik la sy x saman awk ke, x buh link belog awk ke.. pasal sy pun tahu nk jage hati org. so again. sy bg tempoh 1 week utk awk utk PUT CREDIT TO ME.. lepas 1 week awk x buh jugak, so tunggu2 n nanti2 kan lah surat layang dari sy ye.

second thing, now I'm busying with a lot of task and assignments plus I'm conducting a big seminar for this month and searching for internship places. wow a lot of things I need to do and to plan for future. so that's all kot setakat ni sb now nak sambung buat kerja kerja yg tertangguh *aku memg suke menangguh kerja last minute tp confirm siap by the due time hehe* novel tuu sy stop for a while, until nanti sy akn updte with new chapters and more fascinating fun stories line dia. hehehee ideas nii dah xsbr nk type type kat sini tp x berkesempatan and then sb issue yg kecil di ats, so I stop for a while k. to my followers, don't worry, I'll be back! :)

tengoklah abg hae pun penat penat sb dia pun byk tour show. atototo bucuk syg!

No comments:

Post a Comment